neděle 12. dubna 2015

All U need is Spring!

Ahojky! Tenhle článek bude něco jako Get Ready With Me. Nebude to jen tak obyčejné :D. Není no na konkrétní událost nebo tak, ale je to GRWM na celé jaro. Zmíním tu i pár návodů na oblíbená jídla nebo pití. Můžeme jít na to! :)

1. Jarní líčení očí- Podívejte se na nějaký tutorial na youtube, můžete ho mít jako inspiraci. Určitě znáte GetTheLouk, zkuste třeba ji. Já jsem tu našla nějaké jarní líčení, ale na Youtube jich máte mraky :)
Růžovo- zelené Jarní Líčení Makeup Tutorial.

2. Jarní vůně- Každý má oblíbené jiné druhy voňavek, nevím jak si představujete jarní vůni vy, ale já mám ráda spíš ty svěží, fresh voňavky- vše je jen na vás. :) Moc se mi zalíbila tahle vůně od Giorgio Armani- není moc sladká :D
3. Outfit- Vyberte si jeden váš oblíbený jarní outfit- podle něj pak můžete navrhovat další o trošku jiné outfity. Mě se moc líbí sukně, nejradši mám květovanou Skater Skirt s crop topem a sliponama. Můžete přidat nějaké doplňky :) Vybrala jsem tyhle dva outfity:
4. Dobré jídlo a pití-  Na jaře a v létě často piju smoothies. Napíšu vám sem takový menší návod na banánový smoothie :)

Co budeme potřebovat:

1 banán
mléko
pár kostek ledu

Postup:

1. Nakrájíme si banán (je jedno jak, stejně ho rozmixujeme).
2. Nakrájené kousky banánu dáme do mixéru.
3. Do mixéru přidáme trochu mléka (množství je na vás).
4. Nakonec přidáme i pár kostek ledu a vše rozmixujeme.
5. Smoothie můžete nalít do sklenice a dát vychladit do ledničky.
Mám moc ráda muffiny, ale o nich udělám samostatný článek.
Doufám, že se vám článek líbil :)
Mějte se krásně! Ahoj.


















Žádné komentáře:

Okomentovat