středa 15. dubna 2015

Can U ask me?/Ask.fm

Ahojky, tenhle článek bude jen tak informační. Bude o mém asku. Všichni určitě znáte stránku Ask.fm... Jestli ne, tak je to sociální síť, na které se můžete někoho ptát na nejrůznější otázky a můžete si založit vlastní profil, kde se vás budou ptát ostatní :) Založila jsem si nový ask jen pro blog. Najdete ho >TU< Doufám, že se mě na něco zeptáte, moc by mě to potěšilo! :) Když už jsme u těch sociálních sítí, chtěla bych vám říct, že mám nový instagram, také jen pro blog. Byli byste moc hodní, kdybyste hodili follow, který můžete hodit >TADY< tam zase můžete sledovat fotky z mého života :) Už nemám co bych víc dodala, jen se vás chci zeptat ohledně článků, jaké vás baví číst? Pište mi do komentářů návrhy!
Mějte se krásně. Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat