středa 22. dubna 2015

Fresh start to new day! #4

Ahojky, vítám tě u dalšího článku ze séri Fresh start to new day! Tahle série teď docela dlouho nevyšla,tak jsem se rozhodla jeden článek z ní napsat. Ps. Vím, že to není start do nového dne, ale prostě jsem ten článek napsat chtěla :). Počítejte, že fotek tu bude trošku víc, než obvykle.


1. Music lover- Moje nejlepší sluchátka. Vážně miluju hudbu, ale to už jste si mohli všimnout v předchozích článcích.


 2. Příroda je nádherná.- No není to snad pravda? Tahle fotka se mi moc líbí, není v ní použitý žádný filtr ani efekt..Vše to zvládne příroda.

3. I´m in love with Tattoo Choker!- Fakt jsem se zamilovala do tohohle úžasného náhrdelníku. Je to vážně skvělý doplněk na jaro i léto. Moc vám ho doporučuji.

4. Spring is beautiful!- Jaro je vážně krásné. Nejlepší jsou dny, kdy svítí slunce, ale není příliš teplo. Je to moje asi druhé nejoblíbenější roční období (druhé po zimě).

5. Yeah!- Not apple..It´s PEAR! :D No co k tomu říct- není to apple, ale pear!

6. Včera takový chill. :D Ps. Byl moc dobrý.- Mc Donalds Shake Deluxe. Je to asi nejlepší shake, který jsem kdy pila. Fakt můžu jen doporučit!
To by bylo pro dnešek vše :).
Mějte se krásně! Ahoj.


Žádné komentáře:

Okomentovat