sobota 11. dubna 2015

Hot or Not? #2

Ahojky, mám tu pro vás další článek z série Hot or Not :) Můžeme jít na to!

1. Knížka Papírová města- Vyplatí se koupit si knížku, nebo si radši počkat na film?












Určitě ti, kteří mají nějakou knížku od Johna Greena ví, že se to vyplatí. Zatím všechny knihy, které od něj mám nezklamaly :) Myslím, že ani tahle vás nezklame. Takže určitě HOT.

2. Emoji polštářky- Určitě jste už slyšeli o polštářcích s motivem smajlíků Emoji. Je to zbytečnost, nebo byste si je neměli nechat ujít?
Určitě byste doma takovýto polštářek měli mít! Je krásně plyšový a měkký. Určitě tím nic nezkazíte! Já tedy dávám HOT.

3. MAC Štětec- Lidi si ho docela vychvalují, ale je tak dobrý, jak se o něm říká? Stojí za to ta investice?
Nevyplatí se to.. Nemluvě o tom, že je fakt hodně drahý. Jestli jste ten typ člověka jako já a moc do štětců neinvestujte, tak si v pohodě vystačíte se štětci z drogerek. Za mě štětec dostává NOT.

Doufám, že se vám článek líbil.
Mějte se krásně :) Ahoj!



Žádné komentáře:

Okomentovat