sobota 18. dubna 2015

Hot or Not? #3 FOOD SPECIAL!

Ahojky, dnešní článek bude další ze série Hot or Not, ale tentokrát tu mám jídlový speciál! Takže můžeme jít na to :)

1. Mc Donalds Shake Deluxe- Já jsem vybrala jahodovou příchuť. Chutnal mi, nebo ne? Má cenu si ho kupovat?
Je fakt výborný! Na vrchu je šlehačka s kakaem. Fantasticky dokáže osvěžit! Myslím, že všechny příchutě budou stejně vynikající :) Takže všichni do něj!-HOT.

2. Čokoláda Milka Oreo- Tuhle čokoládu už určitě znáte z reklamy, ale je tak skvělá, jak o ní mluví?
Určitě ji všichni vyzkoušejte- tedy pokud máte rádi milku i oreo. Je to fakt vynikající spojení! A opravdu tam je oreo... Samotné čokolády od Milky jsou výborné, ale tahle je ještě lepší! Ochutnejte ji :)- HOT

3. Pringles- Jsou to hodně známé chipsy, ale jak jsou známé, tak jsou drahé. Myslím, že jedno balení u nás jsem viděla asi kolem 90Kč. Má vůbec cenu si je koupit?
Myslím si že ne. Proč? Jsou sice vynikající, ale hned je sníte a 90 korun je v pytli... Balení je sice pěkné, ale vevnitř jsou obyčejné chipsy za 20 korun. Takže myslím, že můžete zůstat u nich. NOT

Doufám, že se vám článek líbil.
Mějte se hezky :) Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat