pátek 10. dubna 2015

Is friday!

Dnes tu pro vás mám odpočinkový článek, protože je pátek!^^ Fakt miluju pátky... Konečně si od školy odpočinout aspoň na dva dny. Budu sem přidávat různé fotky nebo obrázky, které se mi líbí. Jdeme na to! :)

1. Tenhle obrázek se mi moc líbí :). Mám ráda rozkvetlé stromy. Moc mi připomíná jaro a vzbuzuje ve mně veselou náladu.

2. Mám moc ráda Arizonu (studený zelený čaj) a stejně tak ráda fotím, takže tenhle obrázek je jako stvořený pro mě...

3. Moc se mi líbí Kalifornie... Jednou bych se tam chtěla podívat :). Tyhle fotky prostě zbožňuju, protože miluju palmy a pláže... Líbí se mi taky ten nápis, tedy styl písma.

4. Líbí se mi tenhle gif. Líbí se mi tenhle styl slunečních brýlí. Miluju dívat se do nebe, jak vítr rozfoukává mraky pryč. A mám ráda černobílé fotky atd.

To by bylo všechno.
Mějte se krásně! Ahoj :)




Žádné komentáře:

Okomentovat