pátek 10. dubna 2015

Spring Fashion Must Haves

Ahojky! Mám tu pro vás denní dávku oblečení a módy! Jsou to jarní věci, které byste si rozhodně neměly nechat ujít. Některé kousky jsou spíš letní, ale co... Jdeme na to! :)
                                                     TOPY
1. Určitě crop top, je jedno jaký, ale na jaro se hodí ten s květovaným vzorem. Je jen na vás, jestli zvolíte dlouhý, nebo krátký rukáv.

2. Volné tílko s potiskem s průramky. Všechny barvy jsou stejně dobré, proto je jen na vás, jakou zvolíte. Můžete si vybrat, jestli tílko chcete s potiskem, nebo bez. Pod tílko s velkými průramky se dokonale hodí Bandeau Top- obyčejný jednobarevný, nebo s potiskem.

3. Džínová košile bez rukávu, dole na uzel. Moc se mi líbí kratší verze ke Skater skirt. Můžete si krásně vyhrát s doplňky, nebo můžete na košili přilepit třpytivé kamínky.

4. Svetrový nebo mikinový crop top je úžasný na teplejší jarní večery a ještě k tomu vypadá zajímavě a originálně. Všechny topy, které jsem zmínila se hodí ke Skater skirt, i tento není vyjímkou. Úžasně ale vypadá i k High Waisted jeanům.
                                                   SUKNĚ & KALHOTY
1. Skater skirt- asi nemusím zmiňovat, že se k sukni hodí skoro každý top. Takže si s tím, co si máte vzít na sebe nelamte hlavu. K sukni jsou pěkné černé podkolenky, které dělají hezčí a delší nohy.

2. Rozdrbané High Waisted jeany jsou pěkné hlavně ke crop topům. Dělají hezčí pas a celkově i postavu. Vybrala jsem tyto roztrhané, které mi přišly zajímavější. Najdete je i v normálním provedení v různých barvách.

3. Ombré jeany budou nejhezčí k jednobarevnému topu. Moc se mi líbí přechod barev, což je právě styl ombré. Líbila se mi tahle fialová verze.

4. Boyfriend jeany se hodí k botám slip on a jednoduchému tílku. Tím nic nezkazíte. Dá se vzít k čemukoliv, třeba i ke crop topu. Víc se mi ale líbí s tílkem s průramky.

5. Ripped jeany jsou hezké s čímkoli. Nejvíc se mi líbí černá verze, která prodlouží nohy a udělá vám hezčí postavu. Líbí se mi i s jeanovou košilí, nebo se svetrovým crop topem.
To by bylo zatím všechno :)
Mějte se hezky! Ahoj :)








Žádné komentáře:

Okomentovat