pondělí 13. dubna 2015

Top 3 doplňky.

Ahojky! Dneska tu pro vás mám článek, kde zmíním několik mých nejoblíbenějších doplňků. Jdeme na to.

1. Květovaná čelenka- Mám ji moc ráda. Stála něco okolo stovky a je z obchodu Tally Weijl. Moc se hodí na jaro a léto.- Je prostě úžasná...
2. Zlatý náhrdelník- Moc se mi líbí masivní zlaté náhrdelníky. Krásně doplní outfit, i když máte jen obyčejné tričko, dokáže ho ozvláštnit. Celkově se mi teď hodně zalíbila zlatá barva... Předtím jsem zlatou moc nemusela, teď mi přijde hezká skoro na všem.
3. Tattoo Choker-  Moc se mi líbí na krku. Stačí obyčejný bez přívěsků. Je to nejlepší doplňek ke Cardiganu, nebo jednobarevné mikině. Nejlepší na tom je, že ho umím vyrobit^^. Nejvíc se mi líbí kombinace stříbrné s černou :).
Doufám, že se vám článek líbil :)
Mějte se krásně! Ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat