úterý 31. března 2015

Easter..


Moc mě netěší to, že budou Velikonoce...Nebaví mě to. Nenávidím to, že když spím, tak mě někdo vzbudí tím, že zazvoní na zvonek a říká, že je koledník.Upřímě jsou na tom dobrý jen sladkosti.Jelikož jsem holka, tak nekoleduju, jenom si je tajně beru z košíku. Takže druhý Vánoce z toho mají akorát kluci..Zase můžeme po dvanáctý hodině kluky polívat vodou, ale většinou všichni zdrhnou a vy pak máte akorát zkažený den.My už na to moc nehrajeme a vypínáme zvonek :D No přiznejme si, že je to otravná záležitost...Velikonoce mají jednu výhodu, ale jen pro milovníky kosmetiky-většinou značky vydají speciální velikonoční edice plné kosmetiky. No, ale když si vezmete pár těch sladkůstek, tak se přecpete a přiberete.-další nevýhoda, proč slavit Velikonoce...Jsou prázdniny-výhoda, ale učitelé to berou jako příležitost k procvičení látky před testem-hromada testů po prázdninách-nevýhoda...

To by bylo asi vše, berte to jen jako zmínku..Do komentu mi napište, jestli Velikonoce slavíte. Ahoj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat