sobota 11. dubna 2015

Věci, které mě vystihují.

Ahoj, tenhle článek bude o věcech, které mě vystihují. Myslím, že vše vysvětluje název, takže můžeme jít na to :)

1. Sluchátka- Když někam jdu, vždy si vezmu aspoň pecky. Doma mi vadí, že jsou přes můj pokoj slyšet zvuky, hudba a videa, které si pouštím, takže mám sluchátka. Stejně má potom hudba hezčí efekt, než bez nich.
2. Bílý chlupatý polštář se šedým podkladem- Na tom polštáři fotím skoro vše :D.(viz. foto níže) Vypadá to mnohem líp, než třeba u zdi. Je i hodně pohodlný na sezení. Moc se mi líbí, jak je hebký a chlupatý.

3. Vůně od Elizabeth Arden- Green Tea- Tu vůni naprosto miluju, a asi bych ji nikdy za nic nevyměnila. Používám ji každý den, možná proto mě vystihuje. Navíc to není drahá záležitost. Takže rozhodně super!
To by bylo zatím všechno :)
Mějte se krásně. Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat