neděle 22. března 2015

Relaxace a odpočinek


Ahojky, vítám tě na mém blogu!

Dnešní článek bude jako dělaný na míru všem lidem, kteří pořád pracují, učí se a nemají chvilku času na sebe. Věřím, že si chvilku času najdete :)

Z názvu už jste asi pochopili,že jde o menší, dá se říct návod na relaxování.
Myslím že můžeme jít na to!


1.Koupel

Začneme tím, že si napustíme vanu. Okolo vany si můžeme zapálit svíčky. Do vany si dáme nějakou oblíbenou pěnu do koupele. Já jsem si oblíbila perníkovou pěnu od značky Avon. 

Já si do vany beru knížku, je jen na vás jakou. Jestli nečtete, můžete si dát třeba někam poblíž na poličku notebook a na něm pouštět filmy. 


2. Očista obličeje

Nevím jak vy, ale já si po koupeli čistím obličej. Většinou si vyčistím obličej peelingem, záleží na vás jaký vyberete. Já tu mám peeling od značky Garnier 3v1.
Nezapomeňte všechno důkladně opláchnout. 

3. Hydratace

I když máte mastnou pleť, hydratace jí rozhodně neublíží, spíš naopak. Můžete si vybrat, jestli použijete hydratační masku, nebo krém. Krém bych vám doporučila tento klasický krém od Nivei. 
Hydratační masku bych zvolila tuto s minerály od značky Ryor.
Nemusíte hydratovat jen tvář, hydratujte rovnou celé tělo, vyvarujete se pak suché šedivé pokožce. Máte hrubou pokožku? Pro vás jsem tu našla zjemňující krém od značky Garnier. 
Má jednu výhodu. Nezabere hodně místa. 

4. Klid a odpočinek

Myslím, že už vám nezbývá nic jiného, než si odpočinout. Můžete sledovat filmy a tak dále. Jestli máte čas, můžete si nalakovat nehty.



Doufám, že se vám článek líbil, prozatím Ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat