středa 1. dubna 2015

Březnový Haul


Ahojky :) Dneska jsem se rozhodla, že do 1. dubnového dne přinesu trochu nakupovací nálady. Je tu pár věcí, které jsem si v březnu koupila a chtěla bych vám je ukázat. 

Nakupovala jsem spíš letní věci, protože těch zimních mám až mraky a teď je moc potřebovat nebudu. Oblečení jsem fotila na figuríně. No nic, já už to nebudu protahovat a vrhneme se na to :)

Terranova

Tohle tričko jsem koupila v Terranově. Moc se mi líbí materiál a celkově vzhled. Triko má krátký rukáv a je takové kratší. (Určitě bude pěkné k High Waisted Jeanům) 














New Yorker

V New Yorkeru jsem si koupila dost věcí. Jedna z nich je tohle tyrkysové tričko. Je z velmi příjemného materiálu, ale vadí mi, že dost prosvítá. Tričko končí nad pupíkem, takže bude dobré na léto, myslím, že to je něco jako crop top. Má tedy dlouhé rukávy.











Další věc z New Yorkeru je tohle světle modré tílko (na fotce vypadá trochu jinak). Je slabé a má na sobě výraznější puntíky. Je z lehkého materiálu. Není upnuté na tělo.
















Tenhle crop top je opět z New Yorkeru. Je pruhovaný, ale dost prosvítá. Je dost krátký. ( je pěkný k skater skirt) 

















Další tílko, které je opět z New Yorkeru. Má na sobě potisk s motýlky. (přijde mi to strašně roztomilé) Je béžové, ale na fotce vypadá spíš bíle. Líbí se mi lehoučký materiál, z kterého je tílko vyrobené. Ta čelenka na figuríně je z Tally Weijlu, ale té si nevšímejte. Dala jsem jí tam jen protože se mi líbila.













Dál tu mám laky na nehty, pro dnešek jsou jen dva. Jeden je od Avonu a druhý je od Miss Sporty. Lak od Avonu má krásné metalické odlesky, hází odstín do fialové, modré a občas i šedé nebo růžové. Druhý lak, ten od Miss Sporty má krásnou světle modrou barvu a docela rychle zasychá, což je prima.
Jako poslední produkt tu mám tento Ozdravující gel od Garnieru. Měl by pomáhat na černé tečky i na akné. Ale zas tolik mu nevěřím. Moc hezky voní. Krásně čistí pleť a dělá hezký efekt. 

To by byl celý Haul :) Doufám, že se vám líbil..Určitě pište do komentářů názory, budu jedině ráda. Ahoj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat