pondělí 27. dubna 2015

Spring is beautiful!

Ahojky! Vítám tě po delší době tady u článku :). Moc se omlouvám, ale prostě nebyl čas... Teď ale čas mám, tak vám článek napíšu :). Konec okecávání, jdu na to!

Určitě už jste si všimli, že už je krásné teplo a všechno kvete. Je to moc pěkné, ale jen pro někoho. Vysvětlení: My alergici to na jaře nemáme zas tak jednoduché.. Všude samý pyl a květy. Já mm nejvíc alergii na břízu a právě teď je břízové období :/. No nic, ale přesto mám jaro moc ráda. Na pohled je krásné, úžasné. Proto jsem si udělala malilinkou procházku naší zahradou. To proto, abych vám našla pár krásných důkazů, proč milovat jaro! Důvodů je fakt moc, ale jeden z nich je, že na jaře kvetou kvítky a probouzí se květinky :) Na tenhle důvod tu mám pár ,,důkazů´´. Všechny fotky jsem fotila já :)).





Doufám, že se vám fotky líbily :) 
Mějte se krásně! Ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat