úterý 31. března 2015

Apríl!

Zítra je ten den, kdy se nedá nikomu v ničem věřit.. Ne, není to obvyklý den..Zítra se nedá věřit i těm, kteří vždy mluví pravdu. Bude apríl.. První dubnový den si na vás přichystá určitě víc než jeden žertík. Ve škol je to většinou nejhorší- i ve 2. třídě si z nás p. učitelky udělaly srandu, a my malí žáčci jsme jim to zbaštili.. Řekla jsem si tedy, že vás projistotu vyvaruju nepříjemným vtípkům :D. Nejde jen o to nenaletět někomu, ale i zkusit si něco přichystat sami.. Třeba i na rodiče, jestli oni nebudou rychlejší. Vždycky j to taková menší přepadovka a neuvědomíte si, že je apríl a někomu přiděláte srandu na váš účet. říkáte si: ,,No ty něco říkej, ty ses určitě nejednou chytla´´, ano :D chytla jsem se.. Já skočím i na kraviny, ale letos jsem si řekla, že to zkusím nějak přkonat. Akorát ještě nevím co mám naplánovat já za fórek..Ale říkám, že pomsta bude sladká-nebo slaná :D Mmm..Dostala jsem na něco chuť, ale nebudu vás s tím obtěžovat :D.

Schválně mi můžete do komentářů napsat, na co jste skočili, nebo nějaké vaše tipy na apríla :D
Tak zatím, ahoj :).

Žádné komentáře:

Okomentovat