úterý 31. března 2015

Hate seasons...


Dneska mi přijde, že článek bude o ničem..Jen se potřebuju vypsat ze špatné nálady a to už se dostáváme k tématu. ( Co si myslíte že způsobuje moje nálady?..divné počasí, rádoby jarní). Večer jenom plánuju co si mám vzít na sebe, pak narazím na jarní věneček s kytičkami a řeknu si- ,,Proč ne..´´. S klidným svědomím jdu spát, ale co se ráno nestane? 31.3. začne sněžit, takže moje plány se odsunuly radši až na léto. Potom už jen doháním autobus...Já mám jaro ráda, mám narozeniny, ale v tomhle mi prostě vadí. Jinak jak už jsme u toho jara- očekávejte článek s jarním líčením a outfitem :) .Když budete chtít, tak vám ukážu i Haul, ale to až někdy příště. Můžete se těšit i na nějaké návody :).

Dneska je tak ošklivě, že mám hroznou chuť něco psát... Dneska jsem přečetla knížku Hvězdy nám nepřály :3 Někdo říká, že je to zbytečnost, ale v knížce je daleko víc informací-zkrátka film je jen úryvek z knížky. Chystám si taky koupit Paper towns- Papírová města, ale ještě jsem se nedostala do knihkupectví. Mám dost velký problém- mám strašně moc knížek, ale nestíhám je přečíst, furt se mi jen hromadí a hromadí na poličce-zachvíli je nebudu mít kam dát. Taky strašně moc miluju The Hunger Games :O. Ale o tom někdy jindy.

Tenhle článek byl takový...nevím jak ho pojmenovat :D, prostě všechny informace v jednom..ale až nesmyslně, ale to už jsem hold já :) Mějte se krásně, ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat