úterý 7. dubna 2015

Spring is here!

Ahojky :) Znáte ten pocit, když si lehnete uprostřed louky a nic neděláte, nebo koukáte do nebe? Je to úžasný pocit...V tu chvíli víte, že nic nemusíte dělat, jen ležíte a odpočíváte. Šla jsem se projít na louku, bylo krásně a teplo, což ve mě vyvolalo takovou tu jarní náladu. Bylo fakt krásně, ne že by chvilku pršelo, chvilku zase sněžilo. To ne, bylo trvale krásně :D. Proto jsem se rozhodla napsat nějaký jarní článek...
Chtěla bych se tu zmínit o mojí nejoblíbenější jarní voňavce. Nemám ráda moc sladké vůně, víc mi voní ty fresh. Momentálně mám nejradši tuhle vůni od Elizabeth Arden- Green tea. Je krásně svěží a vážně mi připomíná jaro.
Dál bych vám chtěla ukázat můj nejoblíbenější jarní doplněk. Moc se mi líbí barevné kvítky. Proto jsem si zamilovala tuhle květovanou čelenku, které jste si mohli všimnout ve starších článcích. Přijd mi, že hezky oživí outfit a dodá mu zajímavost.
Moje nejoblíbenější jarní pití je tohle O2 Active. Mám ráda všechny příchutě, ale nejradši mám asi tuhle a to Orange & Lemon, tedy Pomeranč a Citrón. Je to ochucená neperlivá mimerálka. Nejlepší je na ty teplejší dny studená, krásně ochladí a přijde k chuti. Mňam!

To by bylo zatím všechno :)
Mějte se krásně a užijte si jaro!
Ahoj :)


Žádné komentáře:

Okomentovat