středa 8. dubna 2015

Things I´m obsessed with.

Ahojky! Tenhle článek bude o věcech, na kterých jsem závislá. Jdeme na to!

1. Můj Notebook- Na něm jsem fakt závislá... Přijdu domů ze školy a hned si zapnu notebook a většinou i pustím Spotify a zkontroluju Facebook atd. :).

2. Hudba- Miluju, ale vážně miluju hudbu! Bez ní bych to prostě nebyla já. Nejvíc písniček asi naposlouchám na Spotify, protože tam mám všechno pohromadě. Když mám špatnou náladu, lehnu si do postele a poslouchám hudbu. Pak mi je všechno okolní jedno...

3. Moje televize, hlavně seriály- Jsem závislá na mé televizi, spíš na seriálech. Momentálně koukám na Pretty Little Liars a na všechno možné. Nejsou to takové ty sitcomy jako je Ordinace a Ulice... To mě fakt nebaví.

4. Nafukovací křesílko v mém pokoji- Mám ráda to místo, kam si sednu a jsem v klidu. Nad sebou mám jenom střešní okno ze kterého jde příjemné světlo. Právě tak se cítím na mém křesílku, které miluju. Když si čtu knížky, nebo časopisy, tak si sednu tam. I s notebookem, nebo i s úkoly. Takže by se dalo říct, že jsem na něm závislá.

5. Mobil- Poslední věc, na které jsem závislá je můj mobil. Je jedno, jestli mám internet, nebo ne... Když mám internet, tak kontroluju sociální sítě- nejvíc asi Instagram a Snapchat. Když nemám možnost připojit se k internetu, tak poslouchám hudbu, někdy i hraju hry...Ale jen občas. Dalším důvodem je to, že tam můžu všechno rychle vyhledat, je to lepší, než si zapínat počítač a trvá to chvilku.

Doufám, že se ti článek líbil. :)
Měj se hezky! Ahoj.


Žádné komentáře:

Okomentovat