pátek 10. dubna 2015

My Spring Wishlist

Ahojky. V tomhle článku se dozvíte o tom, co si přeju, nebo plánuju koupit na jaře. Můžeme jít na to!

1. Eos balzám- Moc si přeju Eos, protože žádný nemám a chci ho vyzkoušet, je jedno jaký.

2. Zlaté a stříbrné tetování- Viděla jsem ho u zahraničních blogerek a youtuberek. Moc se mi líbí a chtěla bych je vyzkoušet.

3. Vansky- Vansky se hodí ke všemu- Ke kalhotum i k sukni. Navíc se mi vzhldově moc líbí.

4. Ombre obal na mobil- Je jedno, jaký, ale moc se mi líbí styl ombre. V jakémkoli barevném provedení. Ale nejvíc se mi asi líbí modrá a tyrkysová...

5. Yankee Candle- Chtěla bych zkusit nějakou jarní vůni svíčky nebo vosku od Yankee Candle.

6. Obraz zebra- Moc se mi líbí obraz se zebrovaným vzorem. Je jedno jak velký by byl.
Wishlist of spring
 To by bylo prozatím všechno.
Mějte se hezky :) Ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat